Könyvek letöltése - Kérj és kapsz!

2015. július 15., szerda

Cassandra Clare - A végzet ereklyéi 6. - Mennyei tűz városa



A Végzet Ereklyéi zárókötete
Erchomai, mondta Sebastian. Jövök.
Árnyvadászok
A sötétség visszatér az árnyvadászok világába. Miközben minden széthullik körülöttük, Clary, Jace, Simon és a barátaik összefognak, hogy megküzdjenek a nephilimek valaha volt legnagyobb ellenségével: Clary saját bátyjával.
Sebastiant a világon semmi sem győzheti le; – egy másik világba kell talán utazniuk, hogy esélyük legyen? Életek vesznek oda, szerelmeket áldoznak fel, és minden megváltozik a Végzet Ereklyéinek befejező kötetében.




Elérhető nyelvek és formátumok:


  • Magyarul (Hungarian): PDF, EPUB, MOBI
  • Angolul (English): PDF, EPUB, MOBI

Eredeti cím: Cassandra Clare - City of Heavenly Fire

19 megjegyzés:

  1. Szeretném kérni magyarul MOBI formátumban.
    E-mail cimem: bbotond2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia, kerlek kuld el nekem is pdf formarumban. Koszonom. evangelionunit08@gmail.com , udv

    VálaszTörlés
  3. SZIA! elküldenéd nekem is pdf formátumbab, magyarul? molnarvivien39@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Kérlek nekem is küld el pdf formátumban: zsike888888@gmail.com
    Üdv, Zsike

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Én is kérném szépen pdf formátumban nik23@tvn.hu.

    VálaszTörlés
  6. Szeretném magyarul mobi ban
    Köszi
    szonja.orosz@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szeretném magyarul mobi ban
    Köszi
    szonja.orosz@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szeretném ezt a könyvet magyarul, epub formátumban.
    gegeny@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  9. szia! én is szeretném epub formátumban ezt a könyvet! :) sipos.noemi97@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. szia! én is szeretném epub formátumban ezt a könyvet! :) sipos.noemi97@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    PDF formátumban szeretném elkérni, magyarul. Előre is hálám érte!
    >> traumer.m721@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. szia!
    elszeretném kérni a PDF-et a követketö email címre: csitari.nora02freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. szia!
    elszeretném kérni a PDF-et a követketö email címre: csitari.nora02freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Én is elszeretnem kérni PDF formátumban a könyvet.
    jambor.dora99@gmail.com emil cimre.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  15. köszönettel venném én is pusztai09@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    Én is szeretném kérni PDF formátumban a könyvet.
    nikol1996@freemail.hu
    Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én is szeretném kérni PDF formátumban a könyvet. :D
    racz.johi@citromail.hu
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én is szeretném kérni a könyvet EPUB formátumban.
    wagner.kata@freemail.hu
    Előre is köszönöm szépen!! :D

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én MOBI formátumban szeretném megkapni ezt a könyvet!
    Előre is köszönöm!!!
    k.beregszaszi@gmail.com

    VálaszTörlés